sunnuntai 11. elokuuta 2013

ilmoitus asiaa!

Hei kaikki mun blogin lukijat. Ensinnäkin haluan pyytää anteeks, etten oo saanut aikaseksi kirjotettua, koska tää blogger on niin hankala! Kuvat menee minne sattuu, en oo tyytyväinen ulkoasuun. Mua on ärsyttänyt toi juttu niin paljon, etten oo jaksanut alkaa korjaileen koko ajan ja muuttelemaan. Päätin siis aloittaa ''puhtaalta pöydältä'', eli loin uuden blogin, vaikka kauan sitä harkitsinkin. Mun uuden blogin osoite on: hetalaiho.blogspot.com, mutta se ei ole vielä valmis lainkaan! Ja toivottavasti nyt ensiviikolla saan sen sellaiseksi kun haluan :) Oisi ihanaa jos jaksaisitte tulla lukemaan sitä! Oon aina rakastanut blogin kirjoittamista ja haluan jatkaa sitä ehdottomasti! Tulevaan blogiin myös tulee varmasti paljon videoita, esimerkiksi mun päivästä, tanssista ja muusta :) Eli kirjoittelen aika vapaasti kaikesta mitä elämääni kuuluu, eikä se rajoitu esimerkiksi muotiin, sillä mun pukeutuminen ei kumminkaan ole kummosta, varsinkin siksi, että illat menee tanssisalilla, jolloin tykkään olla ilman meikkiä ja rennosti. Elikkä siis hetasblogin aika on nyt ohi ja on aika siirtyä uuteen blogiin! Kiitos kaikille lukijoille täällä ja toivon, mikäli kiinnostaa, että siirrytte mun uuden blogin lukijaksi:) Siellä ei vielä tällähetkellä ole mitään, mutta lupaan, että tällä viikolla se on jo jonkinlaisessa kunnossa ja ensimmäinen postaus kirjoitte. Kiitos:)

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Katoinkin eilen että "voi ei Heta on taas poistanu sen blogin" :000 mutta hyvä, sitä odotellessa